Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2017 21:08 - Desy
Автор: desitomova Категория: Изкуство   
Прочетен: 576 Коментари: 0 Гласове:
0



С концерт и нов сингъл на 6 април

image

миниатюрна на ръст, но с огромен глас, Деси Андонова някак естсествено и непринудено приковава вниманието ти с излъчване и присъствие на сцената. Знаеш я от Phuture Shock и Sentimental Swingers, както и от безброй вечери, в които селектира и дирижира музиката на различни лайвове и партита. На 24 март излезе новото й парче “Love”, а на 6 април Деси ще направи цял самостоятелен концерт в Sofia Live Club с музикалния съпорт на момчетата от High Time и DJ Marten. Повече от чудесна причина да те срещнем отново с нея.

Музиката e различна в различните проекти, в които участвам. Тя е безкрайно пъстра и разнородна - какъвто е и вкусът ми към това, което слушам и правя. Обичам хубавата музика, без граници и стилови ограничения.

Работата ми с разнообразни музикални проекти през годините е безценен опит - в музикално и в духовно отношение, защото да правиш музика е красиво и интимно преживяване. Отношенията с хората са безкрайно важни и ценни, музиката ни свързва по специален начин и тези връзки остават. Така че те са ме изградили не само като професионалист, но и като човек.

 

Новият ми сингъл излезе на 24 март. Продуциран е от Music Clinic Records. Песента се казва “Love”, и заедно с High Time (Антони Рикев - китара, Радослав Славчев - бас и Николай Данев - барабани) и Marten Roberto направихме концерт в Yalta Club. След нас на сцената излязоха Jazzanova - мои отколешни любимци, едни от пионерите на европейската Nu Jazz сцена. Тези, които са пропуснали да чуят сингъла могат да дойдат на 6 април в Sofia Live Club, където пък ще направя самостоятелен концерт.

Преди много години си казах, че ще се занимавам само с музика. Много съм щастлива от избора си. Работата ми като диджей е една от причините да мога да си го позволя. Дава ми свобода и въпреки че е доста изморително и баланса с родителските ми задължения, които изискват активност от рано през деня, е труден понякога, ме подържа информирана и щастлива от музикалните ми открития.

 

Да бъдеш “на върха” е субективно понятие - за всеки означава нещо различно. За мен да си на върха е активно да правиш това, което обичаш, да твориш и това да те вдъхновява да продължаваш - един кръговрат, неподвластен на обстоятелства като класации, лайкове във фейсбук, гледания в Youtube и медийно присъствие на всяка цена.

Отидох на уъркшоп по музикотерапия преди няколко години. Беше много интересно. Мислила съм си за това, но определено имам какво още да науча в тази посока преди да поема по този път. Засега успявам да лекувам само себе си, когато имам нужда.

Всеки мой ден звучи различно и това е очарователно. Обръщам внимание на малките красиви неща, които изпълват живота ми. Радвам им се и се наслаждавам на момента. Ценя живота си такъв какъвто е и съм благодарна всеки ден.

Последният музикален филм който гледах се казва Searching for Sugar Man много вълнуваща история. Препоръчвам го.

Любимите ми музиканти са толкова много и постоянно откривам нови. Част от вокалните ми вдъхновители са Sarah Vaughn, Ella Fitzgerald, Billie Holiday, Anita O’Day, Stevie Wonder, Gladys Knight, Roisin Murphy, Siedah Garett, Carleen Anderson, N’Dea Davenport и много, много други. Повлияна съм от най-различни музикални течения - джаз, фънк, соул, ритъм енд блус, хип хоп, трип хоп, нео соул, електроника… Израснах с музиката на Stevie Wonder, Incognito, Jamiroquai, Brand New Heavies, Massive Attack, Young Disciples, Soul II Soul и много други. същевременно още в музикалното училище бях омагьосана от симфоничната музика… Това е миниатюрна част от музикалния ми свят. Някои от настоящите ми открития (част от тях вече не са на този свят, но музиката им е нова за мен) са Moses Boyd, Cyrille Aimйe, Yussef Kamaal, Thelonious Monk, Dorothy Ashby, Тhundercat, Kamasi Woshington…

Хората, които обичам са най-важното за мен.

Човекът до мен е свободен и прекрасен (усмихва се).

Боря бездуховността на масовия вкус като работя върху себе си и моето осъзнаване и се стремя да нямам очаквания и да не критикувам. За съжаление към момента не успявам винаги, но стремежа е налице.

Разпускам като карам сноуборд, кънки, стига да намеря време. От много години прекарвам летата си на морето - плувам, карам по малко сърф, гледам изгреви и залези.

Стремя се да правя всички избори със сърцето си и да бъда себе си. Нямам модел на поведение.

Текст Десислава Томова/ Фотография Васил Танев

Материалът е публикуван в SOFIA LIVE на 3 април 2017 г.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: desitomova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 491943
Постинги: 142
Коментари: 15
Гласове: 227
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930