Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2015 16:35 - Големият късметлия с първия ЗЛАТЕН БИЛЕТ Александър Цеков: „Животът ми наистина е прекрасен”
Автор: desitomova Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1366 Коментари: 0 Гласове:
0



Десислава Томова

image

Александър Цеков е на 25 г., зодия Козирог. В момента завършва бакалавърска програма „бизнес администрация”. Работи като главен сладкар в хотел. Печели голяма сума пари от едно ТВ предаване, записва се на курс по английски и има желание да замине за Холивуд, за да учи актьорско майсторство. Така и не стига до актьорското училище, връща се в България и продължава да се занимава със сладкарство. Търси собствения си метод на актьорско майсторство. Случва се това, което трябва да се случи. А именно - златният шанс с един от петте ЗЛАТНИ БИЛЕТИ в кенчета, част от рекламната кампания на София Филм Фест.

Какво знаеш за кампанията „Златен билет”?

Гледах видеото в интернет. Песничката и клипчето са много забавни и заразяващи. Отидох да си купя един билет и попаднах на ЗЛАТЕН. Дотогава не знаех какво е това. Отворих кенчето, обадих се на изписания телефон. Организаторите на фестивала ме поканиха в офиса. Оказа се, че печеля пропуск за всички филми и партита по време на събитието. Билетът включва достъп за мен и още един човек.

Имаш ли си любим човек, който ще заведеш?

Имам много приятели. Обичам ги всичките. Мисля да ги каня един по един. Супер щастлив съм. Аз съм си късметлия, така или иначе. Печелил съм и друг път от викторини и игри.

Къде се срещна с билета и той с тебе?

Срещнахме се в книжарница „Хеликон” на площад „Славейков”. Аз собственоръчно си избрах кенчето.

Конкретен филм ли искаше да гледаш преди да те сполети щастливата случайност?

Исках да гледам „Левиатан”, но се оказа че освен него ще гледам и всички останали, които ми позволява времето след работа.

Редовен зрител на София Филм Фест ли си?

Не мога да кажа, че съм редовен. Миналата година бях на повечето от филмите. Харесва ми, че фестивалът прави достъпно европейското кино, което има доста голям потенциал и е твърде красиво. Приятно е, че го има и че можем да видим филми, които не могат да се гледат всеки ден по кината.

Как ти се струва екипа на София Филм Фест?

Супер яки са. Посрещнаха ме с много овации. Всички са много щастливи, че някой е спечелил ЗЛАТЕН билет. Виждам, че е голяма лудница. Организацията е огромна.

В живота върви ли ти по принцип?

Аз съм най-щастливият човек. Животът ми наистина е прекрасен. Старая се това да е винаги така, дори когато има рутина.

Какво ще споделиш с всички редовни зрители на Феста, които сега ти завиждат?

Могат да бъдат сигурни, че ще ме видят на специалните, маркирани със "злато", седалки в кината и ще се кефя на прожекциите.

Интервюто е публикувано на 10. 03. 2015 г. в сайта на София Филм Фест



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: desitomova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 491101
Постинги: 142
Коментари: 15
Гласове: 227
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930