Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2012 13:28 - Хуан Торес: "Аз съм някой, който не може да спре да се движи."
Автор: desitomova Категория: Изкуство   
Прочетен: 2287 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.03.2012 13:38


Десислава Томова

image

Ако помоля приятелите ви да Ви опишат, какво ще кажат?

Те биха казали, че съм някой, който не може да спре да се движи. В комбинация с моята кино професия в Мадрид аз също така свиря в латино група в Париж. И резултатът: миналата седмица в Гуадалахара, сега съм в София (смее се), а следващата седмица в Париж, за да изнеса концерт там. Така че моите приятели също обикновено казват, че те никога не могат да ме видят.

Какви качества трябва да притежава успешния артист?

Мисля и се надявам, че няма точен списък на качествата, които трябва да притежаваш, за да бъдеш добър артист. Вярвам много в упоритата работа, така че бих казал, че един артист трябва да бъде най-малко работохолик.

Какво знаете за България?

След второто ми пътуване до София, вече знам малко повече. Преди това,  освен някои основни неща, като географско местоположение, религия, балкански черти и пр. не знаех нищо друго. Сега знам какво е мартеница и кой е Христо Стоичков.

Имали ли сте забавни (абсурдни) ситуации, когато сте бил в чужбина?

Те са много. Специално тези, които са лингвистични.  Някои изрази и думи означават различни забавни неща на друг език. Вчера, на една бизнес среща разбрах, че българския дистрибутор не харесва един от нашите филми, защото той клатеше главата си наляво-надясно. За щастие, в България това означава ДА. Отговорът беше положителен. Това е типичен пример за недоразумение.

Къде се виждате след пет години?

В Париж, в Русия или в моята страна Колумбия.

Интервюто е публикувано на 18.03.2012 г. в сайта на международния София Филм Фест




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: desitomova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 491973
Постинги: 142
Коментари: 15
Гласове: 227
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930