Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2012 02:53 - Блиц въпроси
Автор: desitomova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1711 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.03.2012 13:14


 

Десислава Томова

image
Име: Nicola Morača
Националност: сърбин

- Ако помоля приятелите ти да те опишат, какво ще кажат за теб?
- Твърде сериозен.

- Какви качества смяташ, че трябва да притежава един успешен артист?
- Да е здраво мислещ и да е отворен към новото.

- Какво знаеш за България?
- Много… Вашата история.

- Разкажи ми моля забавна история, когато си бил в чужбина.
- Не ми се е случвало нищо, което да запомня толкова.

- Къде се виждаш след 5 години?
- Където съм сега, но с 5 години по-възрастен.

image

Име: Peter Zawrel
Националност: австриец

- Ако помоля приятелите ти да те опишат, какво ще кажат за теб?
- Надявам се само хубави неща.

- Какви качества смяташ, че трябва да притежава един успешен артист?
- Трябва да е уверен в това което прави и в собствените си сили.

- Какво знаеш за България?
- Много, но не достатъчно.

- Разкажи ми моля забавна история, когато си бил в чужбина.
- Да ми бъдат задавани въпроси като този.

- Къде се виждаш след 5 години?
- Няма да съм с 5 години по-възрастен. Чувствам се млад.


image

Име: Stefan Orlandic
Националност: сърбин

- Ако помоля приятелите ти да те опишат, какво ще кажат за теб?
- Аз съм работохолик.

- Какви качества смяташ, че трябва да притежава един успешен артист?
- Трябва да е скромен.

- Какво знаеш за България?
- Всичко. Прекрасната природа, кухнята, българското изкуство…

- Разкажи ми моля забавна история, когато си бил в чужбина.
- Опитвам се да говоря на родния си език.

- Къде се виждаш след 5 години?
- На плажа.

Интервютата са публикувани на 18.03.2012 в блога на международния София Филм Фест

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: desitomova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 492063
Постинги: 142
Коментари: 15
Гласове: 227
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930