Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2015 18:18 - Нови "велики" изповеди на Надежда Захариева
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6815 Коментари: 0 Гласове:
0



          В последния брой от днес на вестник +Минаха години",яркочервен по дух като полковнишката дъщеря и главна редакторка Наталия Русева,както писах и преди,и  нейната приятелка по чашка Надето Захариева води изповедна рубрика,за която аз имам основателни съмнения,че вече не я списва само тя,а и помагат.
       Няма да изпадам в дълбоки анализи,само ще ,упомена как Захариева се загрижила за бежанците българи,напускащи родината по ред причини в нейните очи.Само дето забравила да разкаже как по времето на соца се чакаше най-малко два месеца разрешение от полицията за отидеш на екскурзия /само/ в социалистическа държава.Е,сега хората отпрашиха свободно,което биха направили ипреди,ако можеха,а мнозина го правеха нелегално.
       Пак в същия брой внучката на Соня Бакиш и Станко Тодоров ,Соня Тодорова живописно разказва как добре са си поживели баба й и дядо й и тя самата като дете в чужбина,та да стане ясно всекиму защо сега тъжат червеничките,че не са на власт.Не че не го знаем,просто ни го припомнят.
      И други материали все в червеношийков аспект можете да прочетете там.
       От различен характер.
       Аз,понеже имам лични пристрастия към Надето, предвид общи случки,ще наблегна на още една нейна мисъл,че някои хора повдигали самочувствието си за сметка на чуждото унижение.Точно като нея  самата.Тя действа по този начин,но се прикрива.
       Защото аз не мога да й завидя за нищо,освен да се възхитя от таланта на мъжа й,също ярък комунист,но по -свестен човек.Блеснал с партийни стихове.И добре че дойде 1989 година,та можахме да се обърнем към света.Какво да й кажа:въпреки червенички пречки и до момента у нас,но все пак получила признание и десетки награди,аз имам вече 39 значими международни признания-САЩ,Италия,Германия,Австралия.Така че,милата,може да ми диша след самочувствието с и без нейната рубрика.Сега номерът на двете е,ако може да не излизам по вестниците.Но  не мина.С това си захранват те битието.Звънят по редакциите,откъдето ми казват.Няма лошо,още по.добре ме рекламират.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6603815
Постинги: 5040
Коментари: 23940
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031